22 January 2011

Selamat Hari Raya!

Biasalah bila tengah study ni kan, semua benda lain jadi menarik. Mulalah tangan gatal-gatal nak potong kain nk menjahit. Mulalah jari rasa nak google macam-macam.

And that's how I landed at the results of google's 'salam perantauan azra atiqka'. All two of them. That's the level of my 'googlebility'. Gila pathetic. Haha. Ha.

Rasanya ni la baru first time tengok. They told me that it was published online but because it was not printed in the papers, I didn't bother to look. Tapi bila tengok ni, rasa epic plak!

http://xtive.utusan.com.my/salam_perantauan/display.php?id=1766


Penat woh nk buat batu-bata satu-satu pastu nak susun pulak untuk igloo tu dalam sejuk-sejuk camtu. It wasn't a proper igloo size, but that was as far as we could get without having frostbites.

3 comments:

Feezah Hanimoon said...

aku pernah tgk salam perantauan yang atas tu!

Asma Azizan said...

masuk paper ok! aku ada tgk. muka azhan lagi la. 5 kali dia hantar salam perantauan. tak larat aku bukak2 utusan je (kt office) ada muka azhan.

nama aku klu cari hanya akan kluar facebook account. nnti start keje aku akan disable fb search supaya majikan tak dapat cari. haha. oh no kalau dia jumpe blog? waaaaaaaaa.......

jera said...

tgk dlm paper ka moon? cis awat aku x nmpk.. bleh tunjuk kt mak aku.

asmak : azhan tu mmg. awt depa tak filter dulu ah? tak larat kot kn..tp tak aci ah bleh kata semua dia hantaq semua kena. dia kena masuk peraduan ni. menang keta sebijik fuhhh.

nama aku keluaq ntah hapa2. yg kt mrsm langkawi pon ada. lawak2..